wistje datjes - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu wistje datjes - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

wistje datjes

Door: kirstenknoef

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Boston

1.Ik op schiphol het toepasselijke liedje hoorde met de zin. I'm leaving on a jetplain don't know when I'll be back again.
2.Je in Boston niet alleen toerist bent maar je een herkenbare toerist bent. Als je met een bustour mee gaat krijg je een stikker die je op de tiet moet plakken zodat de buschauffeur kan zien dat je bij zijn busje hoort.
3.Dat je er gratis vlieglessen krijgt in de shuttle bus naar het vliegveld. Want ook als je weg is opgebroken en je over heel slecht hobbelig beton rijd, hou de je juiste snelheid aan, hierdoor kwam ik echt een paar centimeter van mijn stoel af( je heb in dat busje geen gordel, waarom zou je ook veilig in je hotel willen aankomen) om daarna met een harde plof weer neer te komen
4.De bieb waar wij gisteren zijn geweest de grootste van Amerika is met 4 miljoen boeken
5.Ik het stadion van basketbal team de Celtics heb gezien en dat erg groot is
6.Ik ook Fenway park heb gezien, wat de thuisbasis van honkbal team de Red Socks is en dit nog veel groter is dan het stadion van de Celtics
7.Dat de koffers de tweede keer verslepen zwaarder leken dan de eerste keer en ze de derde keer nog zwaarder leken. Ben benieuwd hoe het de vierde keer word( 1 voordeel daarna hoef ik er minimaal een jaar niks meer mee te doen behalve voor vakantie)
8.Ik er weer achter ben dat je tijdens het plassen op een openbaren wc weinig privacy hebt omdat de kieren bij de deuren heel groot zijn, (het was de andere ook al opgevallen)
9.De boottocht van vandaag niet heel erg spectaculair was, we maakte een rondje en zagen dus 2 keer hetzelfde, maar het was wel leuk tijdverdrijf en de Boston skyline is wel heel leuk om te zien
10.Wij ons vandaag op het vliegveld niet zo heel erg slim voelde. We moesten op zoek naar een bordje waar ilex op stond om de rest te ontmoeten en we het bordje eerst niet konden vinden, tot we bedachten verder te lopen waar we meteen een mega bord ilex zagen, dus als we eerder een meter verder op waren gaan staan we het meteen gezien hadden.
11.De busrit naar Maine niet zo bijzonder was qua uitzicht maar wel heel gezellig
12.Campus echt heel groot is en ik er al bijna verdwaald was op weg naar mijn kamer
13.Ik op mijn kamer ( of hokje met bed, bureau kast, en kale gele muren, maar net hoe je het bekijkt) een bed aantrof dat erg hard is en waar een plastic zeil op ligt onder de molton, en dat er 1 hele grote spin zat die het helaas niet van mijn slipper kon winnen
14.Ik vanacht een echt amerikaanse horror film actie heb meegemaaktt, de tv in de woonkamer sprong spontaan en stond heel erg hard en toen ik ging kijken zat er niemand
15. Foto's plaatsten bij mijn verslagen nog niet echt lukt vanwege het slechte internet dus deze er later aan komen

  • 03 Augustus 2010 - 00:45

    Marije Van Dam:

    Jeeeeeh!!!! Je internet doet het :D

  • 03 Augustus 2010 - 11:23

    Kindje Knoef De 2de:

    Kind wat ben je toch grappig!! En dat je durft te gaan kijken als er een tv aan springt vindt ik echt super knap! Ik was mooi dieper onder m'n dekens gekropen denk ik!(maar ik ben dan ook een mietje en jij niet) :-)

  • 03 Augustus 2010 - 16:51

    Britta:

    Hey Collega.
    Leuk om je verhalen te lezen,je hebt al in een korte tijd het nodige meegemaakt vooral een tv die aan springt. Vandaag had je kleine lieve vriendje rob, zijn eerste dagje op de eekhoorntjes, hij heeft het super goed gedaan!!!! Nou meid ben benieuwd naar je volgende avonturen.
    Lieve groetjes.

  • 03 Augustus 2010 - 18:56

    Mama:

    jouw blog gevonden en vond hem super leuk. Je kunt al net zo leuk schrijven als je grote zus.
    kus

  • 04 Augustus 2010 - 14:37

    Nummero Uno:

    Dag kind,

    Je wistje datjes zijn top!

    Kuskus Je Grote Zus

  • 05 Augustus 2010 - 16:07

    Oma EnOpa:

    Heerlijk dat je zoveel tijd wil uittrekken om ons op de hoogte te houden. We zijn er heel blij mee. Bedankt voor alle moeite. Tot de volgende keer!

    Dikke kussen opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 31594

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 Mei 2013

Australie en Nieuw Zeeland

30 Juli 2010 - 01 November 2011

Amerika 2010 - 2011

Landen bezocht: