laatste dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Door: kirstenknoef

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Juli 2010 | Nederland, Houten

Na een drukke tijd met van alles regelen, veel stress en heel veel papieren invullen, is het nu eindelijk zo ver. Over 4 dagen vertrek ik dan eindelijk naar Amerika.
Gisteren was heel gezellig de hele familie er om afscheid te nemen en als verrassing kwam Joleen ook nog heel even langs.
Deze week nog wat leuke dingen doen en natuurlijk afscheid nemen, dat hoort er helaas ook bij.
Vrijdag ochtend heel vroeg moet ik al op schiphol staan en daar zal ik dan ook mijn 2 reisgenootjes ontmoeten. We vliegen samen naar Boston om daar nog even 2 dagen bij te komen en vast te wennen aan het idee dat we er zijn voor we naar campus gaan.

Ik hou jullie op de hoogte

  • 26 Juli 2010 - 15:24

    Isabel:

    Ha meis,
    Wat lees ik nu? Gaat je droom dan eindelijk in vervulling? Hoor je er nog over praten op school! Geniet ervan en ik zal je zeker volgen!

    xxx Isabel

  • 26 Juli 2010 - 20:01

    Karin:

    Leuk dat je ook een site bijhoudt.. ik ben zo benieuwd naar je ervaringen en weet precies hoe je je voelt! Laat je niet op je kop zitten door al die rara Amerikanen, blijf jezelf, geniet!! En geef iedereen at Anderson een hele dikke knuffel van mij!! Ik blijf je zeker volgen!! Liefs Karin

  • 31 Juli 2010 - 17:19

    Mama:

    lieverd
    hier toch even een klein berichtje van mij.
    Gisteren hebben we je op Schiphol afgezet en is je grote avontuur begonnen,ben benieuwd hoe je Boston vond
    Hopen dat we snel iets van je horen en zijn heel nieuwsgierig naar je reis en alles wat je al mee gemaakt hebt. Laat je droom werkelijkheid worden en geniet met volle teugen van alles wat je mee gaat maken.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 31658

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 Mei 2013

Australie en Nieuw Zeeland

30 Juli 2010 - 01 November 2011

Amerika 2010 - 2011

Landen bezocht: