Weekje Middleboro - Reisverslag uit Poughkeepsie, Verenigde Staten van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu Weekje Middleboro - Reisverslag uit Poughkeepsie, Verenigde Staten van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

Weekje Middleboro

Door: kirstenknoef

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Poughkeepsie

Afgelopen zondag vertrok ik vroeg naar Middleboro, daar wonen 7 meiden van mijn oriëntatie groep, en nog een jongen die hier al een jaar woont en ons tijdens de oriëntatie week heeft geholpen dus die kende ik ook al.
Ik dacht als ik om 8 uur vertrek ben ik er om 12 uur en kunnen we nog wat leuks gaan doen. Had ik dat eens even mis.
Het was nog al een avontuur om in Middleboro aan te komen.
Het begon met vuurwerk op de weg, achteraf kwam ik er achter dat als de politie niks heeft om een baan mee af te zetten dat ze er vuurwerk op leggen, wist ik veel dus ik gewoon door rijden tot ik opeens helemaal alleen op de baan reed, dus maar netjes tussen alle andere auto's gaan rijden en net op tijd om geen politie mannetje aan te rijden.
Toen ik moest tanken ben ik erachter gekomen dat je goedkoper uit bent als je cash betaalt, er stond dat het 2,68 koste dus ik pinnen en tanken maar, en toen opeens zag ik het bordje dat als je pint dat het 2,85 betaalt, beetje raar maar oké voortaan dus niet meer pinnen.
Daarna begon het drama, toen ik wegreed bij het tankstation viel er iets van de bijrijders stoel wat ik wilde pakken( weet ik heel stom, let altijd op de weg) en toen reed ik tegen de stoeprand aan, waardoor me band nu naar de knoppen is. Me stuur begon te trillen en raar te doen en dat vond ik best wel eng ( iemand van mijn oriëntatie groep had dat ook en vlak daarna is er bij het wiel wat afgebroken en is der auto kapot gegaan). Bij de volgende rust plek ben ik gestopt om te kijken wat er was en zag dat er een stukje uit me band was.
Er stonden 2 oude mannen bij hun motor waar ik naartoe ben gelopen en heb ze gevraagd of ze me konden helpen, ze keken naar me band en vertelde dat door dat kapotte stukje de band uit balans was, en vroegen of ik een reserve bad had, die had ik en die hebben ze er voor me op gezet, er waren nog 2 vrienden van ze waar ik gezellig mee heb staan praten over wat ik hier ik in Amerika doe.
Daarna zijn de mannen nog mee gegaan naar een tankstation om het reserve bandje voor me op te pompen en toen vertelde ze dat ik veilig door kon rijden naar Middleboro als ik maar niet harder als 50 mph zou rijden. Ik heb ze heel vaak bedankt en ben toen verder gereden.
Uiteindelijk heb ik er 7 uur over gedaan om in Middleboro aan te komen wat je in 4 uur moet kunnen rijden.
'S avonds zijn we naar de film ''eat, pray, love'' geweest, het is een waargebeurd verhaal en gaat over een vrouw die een jaar is gaan rondreizen om zichzelf te leren kennen en om haar leven te veranderen. Film was niet zo goed maar wel een gezellige avond gehad.
Het plan was om maandag naar Providence te gaan maar het regende zo hard dat we maar naar The Galleria mall in Kingston zijn geweest, dropje veder op.
Dinsdag moesten de meeste werken maar een paar in de ochtend en een paar de middag dus heb me weer goed vermaakt. 'S ochtends met Maike wezen lunchen, heerlijk American pancakes gegeten en ben 's avonds nog met Inger en Jessica naar een kroegje geweest.
Woensdag was het plan om naar Boston te gaan maar het regende nog steeds heel erg hard en Maike had opeens nog een training 's ochtends dus ook dat ging niet door, we hebben met z'n 6e bij dezelfde diner gegeten als dinsdag en zijn we lekker thuis gebleven en hebben filmpje gekeken.
Het plan was om donderdag naar huis te gaan maar ze konden me band pas donderdag middag maken en toen was het te laat om nog dat hele eind te rijden.
'S ochtends met Maike bij een echte lunch diner gegeten, een zilveren soort caravan en binnen alles in jaren '70 stijl, echt heel leuk en lekker, maar veel te veel. Ik had een heerlijke wrap maar kreeg maar de helft op dus een dogy bag gevraagd en heb de rest als avond eten gegeten. Arne en Sylvie hadden het plan om te gaan golven en vroegen of ik zin had om mee te gaan, dus lekker een middagje wezen golven wat echt super leuk is, Sylvie en ik konden er niks van maar dat maakte het alleen maar leuker.
Vrijdag ochtend lekker rustig aan gedaan en daarna op weg naar huis. Met alle files en af en toe even stoppen deed ik er 5 uur over om thuis te komen. Maar wel een rustig ritje gehad.

  • 29 Augustus 2010 - 13:44

    Isabel:

    Oh oh oh je moet ook altijd op de weg blijven letten muts!!!! Wat een gave tent waar jullie hebben gegeten! Vast ook erg lekker! Wat rotweer betreft doen wij lekker met je mee! Het kan hier volgens mij alleen nog maar regenen!
    Meis weer heel veel plezier en handen aan het stuur he!!

    xxx Isabel

  • 29 Augustus 2010 - 17:47

    Babette En Cor:

    Hoi kindje kindje, wat een avontuut (alweer) en hoe hard ben je eigenlijk tegen de stoep gereden joh??
    Wat leuk dat het met iedereen zo gezellig is!
    Dikke kus vanuit het winterse nederland

  • 29 Augustus 2010 - 19:42

    Mama:

    Fijn dat je het zo gezellig gehad hebt en dat je terugreis zonder gekke dingen verlopen is.Leuke foto;s, hoeveel holes in one heb je gemaakt?

  • 29 Augustus 2010 - 19:44

    Mama:

    je weet wel vanvroeger: in 1 keer balletje

  • 30 Augustus 2010 - 19:06

    Papa:

    zou ik net een leuk tekstje verzorgen zie ik dat mama's langetermijngeheugen ook nog in tact is...."goed luisteren balletje...in één keer..." de insiders weten dat dit op een van de bijgaande foto's slaat en waarom! Overigens goed om te weten dat je daarginder je laatste dommigheidje in het verkeer hebt begaan.....
    Geniet en pas goed op je zelf.
    dikke kus

  • 17 September 2010 - 08:12

    Jezus:

    Dat boek Eten, bidden en beminnen heb ik ook weggelegd,vond er geen zak aan. Film is dus al net zo.... Geef het een invulling;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 31604

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 Mei 2013

Australie en Nieuw Zeeland

30 Juli 2010 - 01 November 2011

Amerika 2010 - 2011

Landen bezocht: