6-10-'12 tot 10-10-'12 De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu 6-10-'12 tot 10-10-'12 De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

6-10-'12 tot 10-10-'12 De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 Oktober 2012 | Australië, Sydney

De eerste keer wakker worden hier was wel een beetje vreemd. Het besef is er nog niet helemaal en we zijn een beetje brak van een korte nacht slapen. Gelukkig hoor ik pas bij de 3de groep wat inhoud dat wij pas om half 1 wat te doen hebben en daar maken we gebruik van. Eerst even lekker lang op bed liggen en dan rustig douchen, aankleden en ontbijten. Als we klaar zijn is het tijd voor de lunch en dan krijgen we nog een beetje info over wat er waar te doen is, het ziet er allemaal even leuk uit en ik wil dan ook alles gaan doen, maar dat is niet haalbaar. Maar heb er leuke ideeen door gekregen.

’s Avonds hadden we een haven cruise, eerst door de botanic garden naar de haven gelopen, nog wat foto’s gemaakt bij het opera house en daarna op de boot om daar te feesten en te eten. Een zeer geslaagde avond inclusief en limbo dans en wat vuurwerk speciaal voor ons, wat wil je nog meer. En nog met de hele groep naar een disco de scary canary, niet helemaal mijn style maar wel gezellig

De volgende dag ( zondag )gingen we naar de Blue mountains, wat is het daar mooi zeg, het eeste uit zicht punt heb ik niet heel erg van kunnen genieten want de bus zat achterin niet heel erg lekker en ik was een beetje misselijk. Gelukkig was dit niet het mooiste punt en de rest van de dag was dan ook echt genieten, heel veel gelopen, door de bossen en tussen de rosten door, daarna een heel eind met trappen naar beneden wat niet erg leuk was maar als je dan onder aan een waterval staat die echt 1 van de mooiste is die ik heb gezien ben je de daling al snel vergeten. 1 klein nadeel, we moesten ook weer het zelfde eind omhoog, en dat was zwaar maar zeker de moeite waard.
Daarna zijn we door gegaan naar de tree sisters, helaas hadden we geen tijd om naar het goede uitkijk punt te gaan ( de gids had zijn horloge niet op zomertijd gezet die dit weekend begon dus we liepen een uur achter). De 3 zusjes vielen daardoor een beetje tegen want nu waren het alleen maar 3 rotsen die op elkaar lijken en de hele reden erachter hebben wij niet mee gekregen.

Maandag was een echte regel dag, bank rekening openen, voor auto’s kijken voor wie wil en nog veel meer dingen. Voornamelijk veel lopen door de stad en heel veel wachten, niet de leukste dag maar hoort er wel bij.
’s Avonds gingen we eten in een BBQ restaurant waar je zelf je eten klaar moet maken, helaas mochten we maar 1 stuk vlees kiezen maar het was ook wel heel erg veel en ow zo lekker, heerlijk biefstukje en wat had ik hem goed gaar gekregen ☺

Dinsdag hadden we de hele ochtend de tijd om een outfit te vinden voor het feest van de avond, het thema was beauty and the nerd dus we moesten verkleed komen, we hebben een 2de hands winkel gezocht en daar zo goed koop mogelijk iets gekocht. Eerst gingen we even op Coogee beach wat foto;s maken en toen naar een hotel aan het strand voor het feest zelf.
Het feest zelf vond ik niet zo heel bijzonder maar het was wel leuk.
Er stond ook een surf simulator waar ik al vast heb geoefend voor komende week.
Vandaag en morgen doen we even niks, wat wassen, bloggen en bij slapen en morgen avond vertrekken we met een heleboel van de groep naar een surf camp toe om in 5 dagen tijd te leren hoe we op zo’n board moeten blijven staan.

De verhalen daarvan lezen jullie volgende week.

• 10 Oktober 2012 - 17:33

Mama: