3-10-'12 tot 3-2-'13 De afgelopen 4 maanden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu 3-10-'12 tot 3-2-'13 De afgelopen 4 maanden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

3-10-'12 tot 3-2-'13 De afgelopen 4 maanden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Februari 2013 | Australië, Cairns

De afgelopen 4 maanden in vogelvlucht

Ik:
- ben met 66 vreemden naar de andere kant van de wereld gevlogen
- met deze mensen heb ik een geweldige start van de trip gehad in Sydney
- heb in 11 weken een deel van zuid, het midden en de oost kust van Australie gezien
- heb leren surfen
- heb de Great Ocean Road gezien
- heb ruim een week door de outback gereden om een oranje rots te bekijken genaamt Uluru
- heb leren duiken in de great barier reef
- ben wezen zeilen bij de Withsunday islands
- heb een 4x4 back to basic trip gehad op Fraser island
- ben naar Nieuw Zeeland gevlogen om daar in 6 weken tijd beide eilanden te bekijken
- heb met 2 zeer leuke Amerikanen een road trip naar Queenstown gemaakt
- ben van een brug van 47 meter afgesprongen puur omdat het kan
- heb de Maori cultuur beter leren kennen door een fantasische show te bekijken
- ben uit een vliegtuig gesprongen omdat het me leuk leek, en dat was het ook
- ben op een tube door een glowworm cave gegaan
- heb een hike van 6 uur gedaan om boven op een vulkaan te staan wat soms best pittig was maar het was het zeker waard
- heb een hike van 5 uur gedaan om het paradijs te bekijken, ja mensen het bestaat en het heet Abel Tasman.
- heb een hike van 6 uur gedaan op een ijsrots genaamt Fox glacier
- heb een hike van 2 gedaan om iets te doen te hebben
- ben precies 4 maanden later weer terug naar Australie gevlogen, dit keer om werk te zoeken
- en ik heb nog veel meer geweldige dingen gedaan maar dat is te veel om op te noemen

Tijdens al deze dingen heb ik geweldige mensen leren kennen en bijzonder mooie dingen gezien.
Al met al best heel veel gedaan en de tijd van mijn leven gehad