18-3-'13 tot 26-4-'13 Avocado's inpakken - Reisverslag uit Childers, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu 18-3-'13 tot 26-4-'13 Avocado's inpakken - Reisverslag uit Childers, Australië van Kirsten Knoef - WaarBenJij.nu

18-3-'13 tot 26-4-'13 Avocado's inpakken

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 December 2014 | Australië, Childers

Het werk in de avocado's ging me steeds beter af ik maakte minder fouten en na een kleine test mocht ik mijn baan houden, wat een opluchting.
Het werk zelf werd niet echt leuker maar Noelle, een meid die ook in mijn hostel woonde, begon er ook met werken en wij konden het erg goed vinden met elkaar en stonden ook altijd bij elkaar ingeroosterd. Samen hebben we er een leuke tijd van gemaakt en erg veel gelachen tijdens het werk.
Wat ons ook echt opvrolijkte waren de avocado's waar de plukkers smillies in hadden gemaakt, als je 1000den avocado's voorbij ziet komen is zo'n smillie erg leuk om te zien, we namen ze ook altijd mee om ze bij het hostel op tafel te leggen.
In de packingshet werkte ook nog een paar backpackers die in een ander dorp in een huis woonde en zij vroege of zin hadden om langs te komen met een aantal. Tuurlijk waren wij in voor een feestje en zodoende hebben we een heerlijk avondje bij hun gehad, heerlijk weer, super gezellig en een lekker koud biertje altijd goed na een werk dag.

De dagen zagen er altijd een beetje hetzelfde uit. Vroeg opstaan, werken ( best vaak waren de machines niet in orde waardoor we of lang niks deden op het werk of heel vroeg weer klaar waren) weer terug naar het hostel, douchen, series/films kijken, eten en nog even kletsen daarna natuurlijk optijd naar bed want om 5 uur ging je wekker weer af.
Ontdanks alle super gezellige mensen die er in de sugerbowl woonde had ik het er na een paar weken wel gezien, vooral omdat ik ook niet kon sparen om daarna nog verder te kunnen reizen.
Daarom had ik besloten om 27 april te vertekken richting Sydney om daar nog een weekje door te brengen voor ik weer naar huis zou vliegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Juni 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 31583

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 Mei 2013

Australie en Nieuw Zeeland

30 Juli 2010 - 01 November 2011

Amerika 2010 - 2011

Landen bezocht: